|
查看: 16244|回复: 333
|
Paul Wong 黃貫中-殿堂級香港搖滾音樂人 看看188帖
[复制链接]
|
|
|
本帖最后由 rajah_borneo 于 19-1-2011 12:32 AM 编辑

黃貫中祖籍廣東台山。1964年響香港出世。
黃貫中細個嗰陣好鍾意畫畫,諗過大個咗之後做畫家,中學畢業之後喺香港理工學院(而家嘅香港理工大學)讀設計嗰陣,經鼓手葉世榮介紹而識得黃家駒等人,做咗 Beyond 第一個音樂會嘅平面設計,之後重成為樂隊嘅一分子。因為喺廣告公司做過設計師,黃貫中除咗彈結他之外,耐唔耐亦都會做吓樂隊嘅美術工作,譬如同《再見理想》盒帶設計封套、1991年 Beyond 嘅「生命接觸演唱會」做服裝設計。唱歌方面,黃貫中喺1988年 Beyond《現代舞台》呢隻碟開始有唱歌,嗰年樂隊出咗另一隻碟《秘密警察》,佢唱嘅《大地》成為咗佢喺 Beyond 嗰陣最多人識嘅歌。1993年6月,Beyond 主音歌手黃家駒意外過身之後,佢同樂隊嘅低音結他手黃家強一齊撐起 Beyond 主音歌手嘅擔子,繼續用樂隊個名發表咗唔少歌。
1999年尾,Beyond 宣佈成員分開發展,黃貫中正式開始自己搵食,同死黨恭碩良(Jun)、麥文威(Jimmy,Anodize 同埋 LMF 成員)、Dino Acconci(夏健龍,Soler 成員)夾咗樂隊「汗」,重簽埋香港嘅環球唱片出咗好多隻自己嘅碟,奠定佢唱作人嘅地位。2002年11月,黃貫中喺香港體育館開咗第一次自己嘅演唱會「Play It Loud 演唱會」。同環球唱片嘅合約完咗之後,喺香港變咗獨立嘅音樂人,之後自己出錢出咗《我在存在》同埋《狂人習作》兩隻碟。2006年4月簽咗中國華納,正式打入中國大陸市場,嗰年10月佢又喺香港體育館開演唱會,個名叫做「黃貫中香港演唱會2006-狂人習作之音樂篇」。
黃貫中好鍾意做音樂劇。喺2000年演出劇團「劇場空間」嘅音樂劇《夢斷維港》,做男主角 Tony。嗰個話劇係改編自出名嘅百老匯音樂劇《West Side Story》(《西城故事》)。除咗咁,佢響 2005年都做過香港商業電台森美小儀歌劇團音樂劇《亞卡比槍擊事件》嘅音樂總監,寫晒音樂劇裏面嘅歌。
除咗幕前演出,黃貫中呢幾年重好落力做埋幕後創作,開咗自己嘅製作公司 Polar Bear Production Co.,寫歌畀其他歌手同埋做監製,合作過嘅歌手包括劉德華、李克勤、許志安、陳小春、林海峰、莫文蔚、梁詠琪、朱茵、何超儀、軟硬天師等,亦都同過 Dear Jane、Soler 重有 Tatflip 兩隊新樂隊嘅歌寫詞。
出過嘅碟 [編輯]- 《Yellow Paul Wong》(2001年1月)
- 《黑白》(2001年12月)
- 《同根》(EP)(2002年4月)
- 《Play It Loud》(2002年11月)
- 《我在存在》(2004年7月)
- 《森美小儀歌劇團亞卡比槍擊事件-愛情萬歲》(2005年8月)
- 《狂人習作》(EP)(2006年11月)
- 《我在存在》(國語)(2007年7月)
出過嘅書 [編輯]- 《顛倒Up Side Down》(2009年7月)
拍過嘅電視劇 [編輯] 做過嘅戲 [編輯] 做過嘅廣播劇 [編輯] 做過嘅舞台劇 [編輯] 攞過嘅獎 [編輯]- 香港商業電台吒咤903「第一屆組Band時間組Band選舉-最受歡迎結他手第一位」(1998年2月)
- 《明報周刊》「演藝動力大獎2001-最突出音樂幕後精英獎」(監製歌曲:《好狗》)
- 香港商業電台「2001年度叱咤樂壇唱作人金獎」
- 香港商業電台「2002年度叱咤樂壇唱作人金獎」
- 香港理工大學「傑出設計校友獎(特別榮譽)」(2004年6月)
- 《HMC》雜誌「The Most Inspirable Men」(2004年7月)
- 香港作曲家及作詞家協會「2003/2004年度CASH金帆音樂獎」之「最佳另類作品獎」(得獎歌曲:《我在存在》)
- 香港時裝設計師協會「2005年十大傑出衣著人士獎」
- RoadShow路訊通「2006年度RoadShow至尊歌曲獎」(得獎歌曲:《阿博二世》)
- RoadShow路訊通「2006年度RoadShow至尊創作歌手獎」
- Hong Kong People's Choice Awards:「HKPCA 2006年度音樂大賞-我的第一搖滾歌手/樂隊」
開過嘅演唱會 [編輯]- 「Play It Loud演唱會」@香港體育館(2002年11月)
- 「黃貫中香港演唱會2006-狂人習作之音樂篇」@香港體育館(2006年10月18日)
- 「黃貫中Let's Fight Live Round I & II」@九龍灣國際展貿中心(2007年5月)
- 「黃貫中Let's Fight Live Round III」@九龍灣國際展貿中心(2008年6月)
- 「黃家強 x 黃貫中This is Rock N Roll Live in HK」@香港體育館(2009年7月)
開過嘅攝影展 [編輯]
注 : 所有的資料是從wikipedia轉載
http://zh-yue.wikipedia.org/wiki/%E9%BB%83%E8%B2%AB%E4%B8%AD
Ah Paul 官方網站 http://www.paulwong.net/ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

楼主 |
发表于 19-9-2010 04:53 PM
|
显示全部楼层
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
发表于 21-9-2010 09:42 AM
|
显示全部楼层
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

楼主 |
发表于 21-9-2010 08:39 PM
|
显示全部楼层
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
发表于 21-9-2010 10:29 PM
|
显示全部楼层
|
ah Paul很厉害的咯~ 他的爆炸力十足的音乐~ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

楼主 |
发表于 21-9-2010 10:42 PM
|
显示全部楼层
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
发表于 21-9-2010 10:46 PM
|
显示全部楼层
回复 鸡笼坡人
那些是不同版本的CD﹐ 大馬版 和香港版的CD
rajah_borneo 发表于 21-9-2010 10:42 PM 
分别大吗?“ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
发表于 21-9-2010 10:53 PM
|
显示全部楼层
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

楼主 |
发表于 21-9-2010 11:22 PM
|
显示全部楼层
回复 7# 鸡笼坡人
一些版本會差別好大。。。 
我還有COMPLETE SET 的 黃家強 和葉世榮 的CD  |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
发表于 22-9-2010 12:09 AM
|
显示全部楼层
回复 鸡笼坡人
一些版本會差別好大。。。
我還有COMPLETE SET 的 黃家強 和葉世榮 的CD
rajah_borneo 发表于 21-9-2010 11:22 PM 
我想你还是输我以前的BEYOND粉丝...他们接近疯狂的...每一张专辑都有...我没有看过的他都有...甚至剪报海报通通都有收集!~
什么时候你我两相约聊聊BEyond的音乐? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
发表于 22-9-2010 01:01 AM
|
显示全部楼层
来分享这个~我每一次听都会很想哭~因为想起我过世的死党~
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
发表于 22-9-2010 01:15 PM
|
显示全部楼层
不好意思,我这个热情的,唧唧喳喳的回应了很多楼,把你们的楼弄到第二页,允许时常我过来到黄贯中的楼‘留脚步’ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

楼主 |
发表于 22-9-2010 05:21 PM
|
显示全部楼层
回复 10# 鸡笼坡人
我的也好多。。
卡帶發霉都丟了。。
我cd,vcd.dvd.lp & ld 都有。。。也可以"嚇人"。。。 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
发表于 22-9-2010 08:28 PM
|
显示全部楼层
|
進來支持一下 等我有回家鄉 我再把我有的paul的收藏拍給大家看 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

楼主 |
发表于 22-9-2010 10:36 PM
|
显示全部楼层
回复 14# 幸福永遠
POLAR BEAR 的沒一張我都有買。。。除了那張精選有送MV VCD那張沒買。
我的應該是COMPLETE SET了。。一些應該只有發行香港版而已。。。 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
发表于 22-9-2010 11:21 PM
|
显示全部楼层
回复 幸福永遠
POLAR BEAR 的沒一張我都有買。。。除了那張精選有送MV VCD那張沒買。
我的應該是COMP ...
rajah_borneo 发表于 22-9-2010 10:36 PM 
那么paul的書 還有polar bear的拖鞋 let's fight 的t-shirt 你有嗎? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

楼主 |
发表于 22-9-2010 11:32 PM
|
显示全部楼层
本帖最后由 rajah_borneo 于 22-9-2010 11:34 PM 编辑
回复 16# 幸福永遠
那些都沒買﹐也沒收集。。。
LET FIGHT SD CARD版 有送T SHIRT那張我就沒買。
你的T Shirt 是在 www.beyondmusic.net 買的吧。。?
那本AH PAUL攝影集我也沒買。。。 YESASIA 有賣。。。不過沒買。。 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
发表于 22-9-2010 11:45 PM
|
显示全部楼层
回复 鸡笼坡人
我的也好多。。
卡帶發霉都丟了。。
我cd,vcd.dvd.lp & ld 都有。。。也可以"嚇人"。。 ...
rajah_borneo 发表于 22-9-2010 05:21 PM 
真的是多到吓人...怎么丢掉那么可惜啊~ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
发表于 22-9-2010 11:46 PM
|
显示全部楼层
進來支持一下 等我有回家鄉 我再把我有的paul的收藏拍給大家看
幸福永遠 发表于 22-9-2010 08:28 PM 
一定要哦! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
发表于 22-9-2010 11:49 PM
|
显示全部楼层
回复 幸福永遠
那些都沒買﹐也沒收集。。。
LET FIGHT SD CARD版 有送T SHIRT那張我就沒買。
你的T Sh ...
rajah_borneo 发表于 22-9-2010 11:32 PM 
t-shirt 是在yesasia買的
書本是去年去香港看this is rock n roll的時候買的
因為簽書會也在那幾天 可以拿到簽名 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
本周最热论坛帖子
|