佳礼资讯网

 找回密码
 注册

ADVERTISEMENT

搜索
楼主: MILK13

♥【A.N.JELL> 众星日韩剧> 讨论区】♥ 不断更新

  [复制链接]
发表于 17-1-2010 12:37 AM | 显示全部楼层
希望他能來馬來西亞啦!!
Jang Geun Seok is going on a tour… in Asia!

To the lucky fans in Asia, Mother Superior has finally answered your prayers! Actor / singer Jang Geun Seok will be touring throughout Asia from March until May to promote You’re Beautiful. Since his latest drama, Jang Geun Seok has escalated to fame at an alarming rate. He was even awarded the “Netizens Highest Popularity Award” at the 2009 SBS Drama Awards, attesting to his growing popularity in Korea.

However, You’re Beautiful has been enjoyed not only in Korea, but online and overseas as well, being broadcasted in 17 different countries.Despite the stiff competition it faced from KBS drama IRIS, You’re Beautiful managed to consistently receive high ratings and maintain a large fanbase.

With such an impressive popularity outside of Korea, it is only fitting that Jang Geun Seok travels to the appropriate countries and promotes the drama even further. As a result, he is scheduled to hold fan meetings in China, Taiwan, Hong Kong, and Singapore.

One of his representatives stated, “At the end of this month, Jang Geun Seok will be holding a fan meeting in Korea. Due to overwhelming requests from international fans, he will also be holding fan meetings in Thailand and the Philippines sometime this year as well. After completing the Asian tour, he plans find his next acting project and get back to work as soon as possible. Thank you for your constant love and support for Jang Geun Seok.”

His fan meeting in Korea is slated for the 31st at Seoul’s Olympic Hall.
回复

使用道具 举报


ADVERTISEMENT

发表于 18-1-2010 04:39 PM | 显示全部楼层
刚追完这部剧,现在疯狂爱上Promise这首歌!
回复

使用道具 举报

发表于 20-2-2010 11:21 PM | 显示全部楼层
2pm的原來是美男啊笑抽我
不過nichkhun還是很帥

希望張根碩來馬!
回复

使用道具 举报

 楼主| 发表于 20-2-2010 11:36 PM | 显示全部楼层
2pm的原來是美男啊笑抽我
不過nichkhun還是很帥

希望張根碩來馬!
輕音。 发表于 20-2-2010 11:21 PM




对对~
thn希望m'sia可以快点播美男啊
回复

使用道具 举报

发表于 20-2-2010 11:42 PM | 显示全部楼层
最大可能性是在astro 324播

不知道雙星有沒有這個意思要買版權~

可是播了不就是要聽華語發音

聽不到真正的聲音
回复

使用道具 举报

 楼主| 发表于 21-2-2010 12:21 AM | 显示全部楼层
最大可能性是在astro 324播

不知道雙星有沒有這個意思要買版權~

可是播了不就是要聽華語發音

聽不 ...
輕音。 发表于 20-2-2010 11:42 PM


8tv可能会播的{:3_84:}
回复

使用道具 举报

Follow Us
发表于 21-2-2010 12:47 AM | 显示全部楼层
嗯嗯 起初我以為播完花樣男子會播原來是美男啊

結果播了熊貓人.....
回复

使用道具 举报

发表于 21-2-2010 01:37 AM | 显示全部楼层
就等8tv播,我看重看。。是美男真的太好看了。。经典啊!!!我很想念 A.N JELL
回复

使用道具 举报


ADVERTISEMENT

 楼主| 发表于 21-2-2010 10:21 PM | 显示全部楼层
本帖最后由 MILK13 于 21-2-2010 10:22 PM 编辑

熊貓人一点也不好看。。也不想看

是美男。。如有播那就好咯。。又可重看

A.N.JELL很想念你们哟~

期待你们再出现舞台上~~
回复

使用道具 举报

发表于 22-2-2010 09:32 AM | 显示全部楼层
我来了~
刚刚追完而已
虽然有点迟了
可是真是好笑
3个靓仔看得我心花怒放
回复

使用道具 举报

发表于 22-2-2010 05:25 PM | 显示全部楼层
熊貓人一点也不好看。。也不想看

是美男。。如有播那就好咯。。又可重看

A.N.JELL很想念你们 ...
MILK13 发表于 21-2-2010 10:21 PM


這裡有播的話,固然是好
但卻是華語的
聽不習慣
回复

使用道具 举报

 楼主| 发表于 22-2-2010 09:02 PM | 显示全部楼层
看来这部戏还很红不让哟~
回复

使用道具 举报

发表于 22-2-2010 09:14 PM | 显示全部楼层
信惠妹妹太漂亮了啦!!!

Park Shin Hye for Lacoste



回复

使用道具 举报

 楼主| 发表于 23-2-2010 12:10 AM | 显示全部楼层
是她吗。。
真的越大越美丽

我也得真气点
我要像她酱。。
回复

使用道具 举报

发表于 23-2-2010 12:39 AM | 显示全部楼层
信惠妹妹太漂亮了啦!!!

Park Shin Hye for Lacoste
快乐公主race 发表于 22-2-2010 09:14 PM


shinhye好漂亮
我還是覺得她長髮比較好看~~
回复

使用道具 举报

发表于 23-2-2010 11:36 AM | 显示全部楼层
漂亮漂亮!!







回复

使用道具 举报


ADVERTISEMENT

发表于 23-2-2010 01:48 PM | 显示全部楼层
好久没有上来了~
看到大家都贴信惠mm的图,我也想贴~
不好意思,因为我很喜欢这个小妹妹,很有潜质,我看好她的前途!!

NYLON系列







回复

使用道具 举报

发表于 23-2-2010 01:49 PM | 显示全部楼层
本帖最后由 .o0~三雯鱼~0o. 于 23-2-2010 01:57 PM 编辑

编辑编辑,不知怎么的既然会重复贴2次。

这次是ELLE系列,我的最爱~















回复

使用道具 举报

发表于 23-2-2010 08:12 PM | 显示全部楼层
长发美一点咯!
感觉不一样了!
美!
回复

使用道具 举报

发表于 24-2-2010 12:57 AM | 显示全部楼层
我只能說……
超喜歡長髮的shinhye
就是超有氣質超漂亮的
回复

使用道具 举报

您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

 

所属分类: 影音娱乐


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT


版权所有 © 1996-2026 Cari Internet Sdn Bhd (483575-W)|IPSERVERONE 提供云主机|广告刊登|关于我们|私隐权|免控|投诉|联络|脸书|佳礼资讯网

GMT+8, 23-6-2026 12:26 PM , Processed in 0.092281 second(s), 9 queries , Gzip On, Redis On.

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

快速回复 返回顶部 返回列表