使用道具 举报
又系涡,我唔系老猫有九条命 deadboybun 发表于 9-10-2010 11:58 AM
饮死你呀。饮佐成个李拜仲吾够呀? 打蟑螂 发表于 9-10-2010 12:02 PM
点解你咁留意我jek deadboybun 发表于 9-10-2010 12:04 PM
你甘得意,吾留意你留意边个呀? 打蟑螂 发表于 9-10-2010 12:09 PM
甲甴,我同果条女好衬咩?我的朋友全部都话有夫妻相涡 deadboybun 发表于 9-10-2010 12:10 PM
吾好因为人地讲衬你就中意, 最紧要距系未你中意, 对你系真心。 衬有鬼用呀?当吾到饭吃嘎, 傻佬。 ... 打蟑螂 发表于 9-10-2010 12:14 PM
讲真,识左三年,有晒默契,她知我想点,我知她想点,我有点心郁郁 deadboybun 发表于 9-10-2010 12:20 PM
你~~~美女厨房未JEK? 若果大家有FEEL,未尚吾系好事来噶。 但系,你系未放低佐先? 吾 ... 打蟑螂 发表于 9-10-2010 12:27 PM
感情的事我好蠢的 deadboybun 发表于 9-10-2010 12:36 PM
最近我刚刚想开始行动的时候,我的旧相好又来敲打我的心门,搞到我十五十六 deadboybun 发表于 9-10-2010 12:38 PM
包仔,揾到个真心对你, 锡你, 又对你家人好, 尊重老人家, 顾家, 吾丑。。。。。。 家头细务吾系 ... 打蟑螂 发表于 9-10-2010 12:47 PM
但系而家依个有男朋友左涡,又要撬人墙脚?好闲咯,我怕报应啊 deadboybun 发表于 9-10-2010 12:53 PM
吓?有男友? 不要啦。。。。。。 如过这女的有男友也可以对你有FEEL, 也不是什么好东西。 你可以 ... 打蟑螂 发表于 9-10-2010 01:00 PM
而家巴刹买菜啊?呢档倾唔掂数下一档买啊?我而家系要搵老婆左咯,讲真啦,我要撬人墙脚话都无咁易 ... deadboybun 发表于 9-10-2010 01:07 PM
话不投机 我比较传统,吾席得教你点做。 打蟑螂 发表于 9-10-2010 01:09 PM
所以天日去开十支来饮,暂时咪理她地先 deadboybun 发表于 9-10-2010 01:18 PM
若过饮佐解决到问题, 你饮多点。 但系,现实吾会因为你醉佐而停留噶 打蟑螂 发表于 9-10-2010 01:25 PM
本版积分规则 发表回复 回帖并转播 回帖后跳转到最后一页
佳礼网 面子书
ADVERTISEMENT
版权所有 © 1996-2026 Cari Internet Sdn Bhd (483575-W)|IPSERVERONE 提供云主机|广告刊登|关于我们|私隐权|免控|投诉|联络|脸书|佳礼资讯网
GMT+8, 24-6-2026 07:05 AM , Processed in 0.069973 second(s), 7 queries , Gzip On, Redis On.
Powered by Discuz! X3.4
Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.