使用道具 举报
hoe9077 发表于 2-10-2012 01:28 PM 加下d嘢越食越贵
查看全部评分
ky243660 发表于 2-10-2012 02:46 PM 所以都喺自己煮最穩陣…又健康、又悍錢。。。
hoe9077 发表于 2-10-2012 03:52 PM 唔通你喺厨师?
dannieschow 发表于 2-10-2012 04:13 PM 全部好贵吃 ==
ky243660 发表于 2-10-2012 05:25 PM 咁又未必喺厨师先識煮嘢食geh~哈哈哈。。。難道你唔會?
hoe9077 发表于 2-10-2012 05:29 PM 我识煮金旦面
ky243660 发表于 2-10-2012 05:35 PM 平日没煮都喺yak金旦面嘎啦。。 食得多都有少少驚。。會中味精毒
ky243660 发表于 2-10-2012 05:26 PM 而且食唔飽。。。
dannieschow 发表于 2-10-2012 07:56 PM 同意 ==............
hoe9077 发表于 2-10-2012 08:03 PM 是不是你的胃口比较大
hoe9077 发表于 2-10-2012 07:17 PM 惊中味精毒。。。你唔识改食面包咖。
dannieschow 发表于 2-10-2012 08:10 PM 不是啦 , 大点点罢了 xDD
ky243660 发表于 2-10-2012 08:11 PM 食多麵包等下會變發水麵包啊~變肥佬~哈哈哈哈哈
本版积分规则 发表回复 回帖并转播 回帖后跳转到最后一页
佳礼网 面子书
ADVERTISEMENT
版权所有 © 1996-2026 Cari Internet Sdn Bhd (483575-W)|IPSERVERONE 提供云主机|广告刊登|关于我们|私隐权|免控|投诉|联络|脸书|佳礼资讯网
GMT+8, 24-6-2026 01:34 AM , Processed in 0.095044 second(s), 10 queries , Gzip On, Redis On.
Powered by Discuz! X3.4
Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.